Renata Prokešová

Jsem Husákovo dítě. Sametová revoluce mě zastihla v roce, kdy jsem věkem dosáhla na občanský průkaz. Možná i proto si nikdy nepřestanu vážit svobody, demokracie a možnosti cestovat. Nejsem minimalistický cestovatel s batůžkem, ale necestuji ani pod taktovkou turistické kanceláře. Snažím se mít oči dokořán a duši otevřenou. Jsem životní optimista, ale vytáčí mě věci, drobnosti, které může každý z nás změnit, když začne u sebe ... 
  • Počet článků 41
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 870x

Renata Prokešová

Vinařský půlmaraton - fotoblog

První ročník běžeckého závodu ́Vinařský maraton ́ dnes odstartoval ve Velkých Bílovicích na Jižní Moravě. Můj fotoblog je pořízen za běhu půlmaratonu, který byl dnes opravdu kochací.

31.10.2015 v 16:05 | Karma: 16,92 | Přečteno: 610x | Diskuse| Fotoblogy

Renata Prokešová

Pojďme se zchladit ... alespoň pohledem na vodu :)

Ten, kdo se v těchto dnech nekoupe někde v rybníku, moři či řece, tak se jistě koupe ve vlastní šťávě. Jako třeba dnes já :) Hned bych si zaplavala ...

6.7.2015 v 17:52 | Karma: 14,54 | Přečteno: 495x | Diskuse| Fotoblogy