Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Váš fotozážitek z Paříže je Renato velmi zajímavý a každopádně zcela nevšední. R^

1 0
možnosti
Foto

Díky za tento příspěvek. Na pařížském hřbitově jsem kdysi dávnobyla, ale jen krátce, Váše postřehy mě obohatily. Návštěvy hřbitovů vedou vždy k zamyšlení. "Byli jsme jako vy, budete jako my". (Nápis ze starých římských náhrobků). R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji. Ten "nápis" vypovídá za vše :)

0 0
možnosti

Pokud budete mít na hřbitovech vlastní syny, nebude se vám tam líbit.

0 0
možnosti
Foto

Ano, je to možné. V žádném případě jsem nechtěla téma zlehčovat nebo se někoho dotknout. Každý to cítíme jinak, na základě vlastních zkušeností a myšlenek.

0 0
možnosti
Foto

R^ hřbitovy mám moc ráda...

1 0
možnosti
Foto

Znám více lidí, jejichž kroky vedou často na hřbitov. Patřím mezi ně také. Díky :-)

1 0
možnosti

Ano.Chapu Vas.Mam podobne uvahy jako Vy, take hrbitovy navstevuji.Docela si myslim, ze charakter hrbitova je dan i charakterem naroda./Usa kamen, strohost, velmi casto amer. vlajka,Italie /fotky, kvetiny, Svedsko -jednoduchost, jine jsou muslimske hrbitivy, atd./..

0 0
možnosti
Foto

Berete mi myšlenky :) Mám v plánu v této sérii hřbitovů pokračovat ... Přesně jak píšete ... jiná země, jiná kultura, jiné náboženství a jiné hřbitovy.

0 0
možnosti

J28a32r39a 34R71a18n46k

31. 5. 2016 0:34

Zajimavy blogR^R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 41
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 870x
Jsem Husákovo dítě. Sametová revoluce mě zastihla v roce, kdy jsem věkem dosáhla na občanský průkaz. Možná i proto si nikdy nepřestanu vážit svobody, demokracie a možnosti cestovat. Nejsem minimalistický cestovatel s batůžkem, ale necestuji ani pod taktovkou turistické kanceláře. Snažím se mít oči dokořán a duši otevřenou. Jsem životní optimista, ale vytáčí mě věci, drobnosti, které může každý z nás změnit, když začne u sebe ...