Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobrý den, děkuji za reakci. Ráda bych se do těch vnitřních prpstor také podívala, ale to bych tu musela strávit mnohem více času:-/ Takže nemohu posoudit. Na mě to teď působilo zvenku čistě, upraveně.

0 0
možnosti

Všechna tato místa jsem také navštívil a s článkem mohu v zásadě souhlasit. Jen bych podotkl ledabylý přístup Francouzů k památkám, který je jistou jizvou na kráse toho všeho - například vnitřky věží opevnění Cracasonne téměř přetékají mrtvými holuby.

1 0
možnosti
Foto

No vida, už vím, kde opisoval David Černý.... Díky!:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den, bohužel neroumím. Můžete mi přiblížit prosím? :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 41
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 870x
Jsem Husákovo dítě. Sametová revoluce mě zastihla v roce, kdy jsem věkem dosáhla na občanský průkaz. Možná i proto si nikdy nepřestanu vážit svobody, demokracie a možnosti cestovat. Nejsem minimalistický cestovatel s batůžkem, ale necestuji ani pod taktovkou turistické kanceláře. Snažím se mít oči dokořán a duši otevřenou. Jsem životní optimista, ale vytáčí mě věci, drobnosti, které může každý z nás změnit, když začne u sebe ...