Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ty fotky jsou pěkné!:-))

Asi jste pila bordeaux poprvé, že?

1 0
možnosti
Foto

Pěkný fotoblog a pěkné fotografie. R^:-)

0 0
možnosti
Foto

P34e71t69r 60O64m50e21l27k83a

21. 7. 2017 20:41

Už jsem se dlouho tak nenasmál;-D. Vy musíte být povedená partička. Víte, kde se dobře, stylově a za dobrou cenu ve Francii najíte? Všude tam. kam chodí jíst místní. Stačí se zeptat. Ten váš vysoký ratingu je totiž všem normálním lidem u...:-)

2 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, že jsem Vás rozesmála :) Je vidět, že normální lidi ještě žijí a zdravím tímto desetitísíce lidí, kteří se podílejí na recenzích restaurací ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 41
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 870x
Jsem Husákovo dítě. Sametová revoluce mě zastihla v roce, kdy jsem věkem dosáhla na občanský průkaz. Možná i proto si nikdy nepřestanu vážit svobody, demokracie a možnosti cestovat. Nejsem minimalistický cestovatel s batůžkem, ale necestuji ani pod taktovkou turistické kanceláře. Snažím se mít oči dokořán a duši otevřenou. Jsem životní optimista, ale vytáčí mě věci, drobnosti, které může každý z nás změnit, když začne u sebe ...