Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zde je o mé službě. Dobrovolnický program Sar-El pomoci izraelské armádě využívají lidé s celého světa a zpravidla se všichni rok co rok vrací. Umožňuje poznat zemi opravdu zevnitř a hlavně pomoci dobré věci.

Zdroj: https://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=533298

1 0
možnosti

Už, už jsem klikal na karmu, ale předposlední odstavec mi zamrzl klikací svaly... Stanovisko "Já sama odmítám válku,..." je až sluníčkářsky naivní.

Copak lze válku "odmítat" Válka buď je, nebo není. A pokud , nedejbože, přijde, tak samotné odmítání Vám drahá paní nepomůže...

0 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, odmítat válku, když už je, mi nepomůže. Měla jsem na mysli, že odmítám válku jako řešení konflktu.

0 0
možnosti

Zasloužená karma. R^:-)

2 0
možnosti

Prima blog, zajímavý a nevšední, jaký bude další dílR^

4 0
možnosti
Foto

Těším se na další povídání.

PS: byl jsem shodou okolností hostem jedné rodiny v osadě Shomron v Samaří. Děti této rodiny (šlo o amerického advokáta z Bostonu, který se svých 30 letech odstěhoval na toto území a postavil tam dům), už byly veliké a nejstarší syn slouží u speciálních jednotek, takže ani rodiče neví, kde je a co dělá. A na otázku, jestli o něj nemají obavy jsem viděl v jejich očích údiv. Odpověděli, že jsou pyšní na svého syna, který chrání je i ostatní a že žádný strach nepociťují. Bylo to věrohodné.

7 0
možnosti
Foto

Děkuji za komentář. Ano, to jsou právě situace, které člověku otevírají jiný pohled na věc. Dotknu se tohoto v dalším povídání.

3 0
možnosti
Foto

Fandím a jsem zvědavý na další díl!

6 0
možnosti
  • Počet článků 41
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 870x
Jsem Husákovo dítě. Sametová revoluce mě zastihla v roce, kdy jsem věkem dosáhla na občanský průkaz. Možná i proto si nikdy nepřestanu vážit svobody, demokracie a možnosti cestovat. Nejsem minimalistický cestovatel s batůžkem, ale necestuji ani pod taktovkou turistické kanceláře. Snažím se mít oči dokořán a duši otevřenou. Jsem životní optimista, ale vytáčí mě věci, drobnosti, které může každý z nás změnit, když začne u sebe ...